Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Sunday, March 13, 2011

'kau laksana bulan'

Pertama kali aku baca novel 'kau laksana bulan' hasil nukilan Aina Amir, aku dah tertarik.. sebenarnya aku ni memang pencinta novel, tapi untuk menghasilkan novel ni memang agak susah la..erm,, tapi bukan content novel ni yang aku nak ceritakan tapi pasal drama 'kau laksana bulan' yang terhasil daripada cetusan novel ni tadi la macam buku 'lagenda budak setan' yang difilemkan. Apa yang aku suka sangat pasal drama ni sebab sume pelakon dia memang sangat berbakat especially Ayu Raudhah n Zulhuzaimy ni. Aku sebenarnye memang minat gile kat mamat ni tapi tu la die ni sape aku ni sape lak kan??memang berangan boleh la.. tapi tu la since aku tengok drama ni aku dah jatuh chenta lak kat si Zulhuzaimy ni.Nampak tak yang lakonan die memang superb beb sebab aku rasa cair lak dengan watak dia dalam drama ni...alaahaii...x tdo la aku dibuatnya mimpikan superhero aku ni..tapi yang bestnya Ayu Raudhah ni..die ni memang cantik in person sebab aku penah jumpa die, gile cun n comel..tahniah zaquan dapat bini cun..ok la act 2 je yang nak dituliskan pun sebab seriously im in love dengan Zul..hahaha...tetibe rasa gedik lak...ok la...byeee

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)