Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Monday, October 21, 2013

Aku manusia paling bz tp ada masa update blog


Assalamualaikum dan salam satu dunia!

Nampak x aku ni x bias?satu dunia aku bagi salam...

OK.Serius.

Aku bukanlah orang penting dalam organisasi tempat aku bekerja.Tetapi sejak kebelakangan ni, aku merasakan bahawa kepentingan aku daalam organisasi aku ni macam dah nak sama level dengan Ketua Pengarah tempat aku bekerja.

Bayangkan sahaja sampai aku tidur pun mimpi hal kerja.Ok sgt duniawi. Nak makan pkr sal keje.Nak tdo pikir sal keje.Nak driving pkr sal keje.Nak mandi pkr sal keje.Panjang kata semua benda yang aku buat secara automatisnya akan mendorong aku pkr sal keje.Automatis?Ok nampak tak bahasa aku macam gamps kat situ.

Tugas aku sekarang dah macam bukan Pegawai Penerbitan.Kini, aku dengan bongkak serta takburnya menjelaskan bahawa tugas secretary merangkap event manager semua aku sapu.Sikit lagi jawatan tea lady dan mak cik cleaner sume aku pegang.Rupa xyah ckp mmg dah ada...tq for the compliment.

So, to Rosmah kalau pasni aku besfren dengan laki hang xyah nak jeles.Pasal kami dah sama taraf.Aku bz dye pon bz.Nampak x kekimian kitorg kat situ.

Jadi, apa yang aku cuba tonjolkan kat sini adalah aku nak bgtaw satu dunia yang kengkonon aku manusia paling bz.Orang lain memang x bz, aku je yang bz..puihhhhh

Disebabkan aku manusia paling bz, maka terhasillah satu lagi entry terbaru ni.Ini membuktikan bahawa walaupun aku bz, tapi aku komited utnuk tidak mengabaikan blog bajet comel kengkonon ni.

Sekian, terima kasih..

lots of love..hihihih.

To ms Yati, this entry is for u!enjoice workg bebeh..

1 comment :

  1. Wow.... Nama i ade.... Hhhehhe... Anda mmg antara manusia terpenting dlm organisasi kiter... Moga naik pangkat lepas ni jd ketua jabatan , take care babe, ;!

    ReplyDelete

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)