Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Tuesday, September 2, 2014

Doaku buat kekasih hatiku

Ya Allah hanya padamu ku bersujud
matikan lah aku dalam keimanan
ya allah hanya padamu ku memohon
kurniakanlah kebahagiaan di akhirat
jauh dan lindungi aku dari kejahatan dunia
manusia yang sering alpa
mengejar kemewahan dunia

ku tahu suatu hari akan tiba
waktu untuk aku pergi menghadapmu
Ya Allah berikan aku kesempatan
dalam sisa waktu ini untuk aku bertaubat

sesungguhnya aku berdoa
agama umat sekian alam
ampunilah dosa-dosa kami
oh ya Allah

pancarkan cahaya kepada seluruh anggotaku
mataku telingaku hatiku seluruh anggotaku

ya Allah kabulkan doa-doa hamba
jantungku bergoncang mendengar kalimahmu..



"Ya Allah, 
Aku mohon kepadamu.
Walau setebal mana kebahagiaan yang kau limpahkan kepadaku,
Janganlah jauhkan diriku kepada-Mu Ya Allah,
Kau tetapkanlah cinta aku kepada-Mu setinggi gunung yang tidak bisa untuk aku daki,
Janganlah kau kaburi cinta aku terhadap manusia melebihi daripada cinta kepada-Mu wahai sang pencipta,
Sesungguhnya cinta yang kekal abadi hanyalah cinta buatmu wahai kekasih hatiku,
Terima kasih Ya Allah atas segalanya"...

Much love,
Hamba Allah

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)