Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Friday, March 8, 2013

Apabila aku menginjap ke fasa kematangan

Assalamualaikum..

ecececehhh..tajuk aku di atas ni.yeye je ayat x boleh blah. tah betol tah idak ayat nye..rasa nak tampar diri sendiri pon ada juga..ish ish ish

Setelah sekian lama tidak mengupdate blog tetapi sering mengupdate status pesbuk dan juga twitter, adakalanya terasa diri sendiri retis pulak...tetapi awas bukan Zarina ann joulie mahupun seangkatan dengannya kerana aku adalah aku cik Nora Danish versi bertudung..ewahhh berseloka yang tidak kelakar nampaknye..Ah poyo semua ini..

Ini ari aku nak habaq sket la proses kematangan yang wa alami. Satu benda je yang wa rasa lu orang kompem feel the same thing..wah wah omputih di ari jumaat aku ni...ok ok sambung.. hampa penah rasa x yg semenjak hampa dah bz bekerjayalah katanyaaaaa....pastu hampa rasa weekend tulah cuti yang paling indah penah lu orang alami...berbanding masa wa jadi penganggur x bape nak terhormat sangat..weekend tulah wa rasa saat paling x heaven sebab

1.anak buah berkumpul pastu rumah kucaq kacir..akhirnya akulah jugak yg kene kemas pastu damaikan budak 2 org tu bergaduh.akhirnya aku yang dibelash balik.Mentang mentang kau org da besaq abes makcik ko ni dibelasah mcm tu aje..ishh geram ni geram..

2.Saat tidur aku terganggu.Mak aku kejutkan pepagi ajak p pasaq.kalau tak pun budak 2 org tu jd tukang kejut aku pepagi..pelik aku, tdo bukan main lambat bangun terlebih awal...abes aku??tdo lambat sebab nak settle bg budak 2 org ni tdo dulu..pastu bangun pon awal...unfair...ini tidak adil tidak adil tidak adil bagiku..!!eh terYunalis Zarai pula disini..

Itu baru proses kematangan pertama!

sebenarnya ada lagi sejuta aku nak kongsi habaq hang.haha bajet aku dah 50 tahun idop agaknye,,hakhak.

Oh by the way, sebelom tu wa lupe nak habaq..hehe..sorilah aku kan suke selit cite tetibe.Semalam kan aku jumpa bapak mertua.Al-maklumlah semenjak wa dah jadi penjawat awam ni,bz mengalahkan Datuk bandar. Kene attend perjumpaan dengan menteri..padahal diwajibkan semua staff;..muahahha bajet bajet je minah ni.
Tekalah wa jumpe bapak mertua i si 'bila terasa rindu baik punya' punya bapak.Nama dirahsiakan utk mengelakkan sebarang kontroversi ye tuan tuan dan puan puan.

Statement geli geli jew..Oh dapi, ailebiu.muahahahha..just jokinggg..Eh, nak ckp Selamat Hari Wanita ye Cik/ Puan Hawa sekalian...saya syg anda semua...:)

Proses kematangan tu wa sambung next tyme je lah k...wa tgh nak buat buat bz nie..hikhikhik..comel x gelak lagu ni?hihi byeee u olzzzz!!!



Assalamualaikum x jawab dosa..peace yawww!!Pray for Sabah!Pray for Malaysian/ATM/PDRM and all!!!

I LOVE MALAYSIA:)

alamakkkk ujan lebattttt camne nak balikk..kompem jam,,,kompem..memang kompemmm..aiyakkkk

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)