Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Friday, March 15, 2013

Jumpa Dafi?


Assalamualaikum..

Yang aku pasan satu je, aku dah update blog ni 2x hari jumaat?wai wait..apa yang speselnye pada hari ini?
Oh yes, i remembered..tiap kali ari jumaat seguni aku dapat keje baru..beban beban...tapi tyme bersepah keje tulah gak tangan aku gatal nak update blog...haram ape?

      *******************************************************************

Ok, memandangkan tangan aku gatal nak update blog..bia aku share my precious experience memandu kereta. Bukan formula 1 mahupun ferrari..tetapi kereta yang Gah di persada antarabangsa yang aku maksudkan ialah WXS??? viva jeww...ahaks.Ok wat, sesuailah dengan ketinggian aku yg mencecah 180++.

Banyak carutan yang keluar dari mulut aku semenjak bergelar pemandu ni.Selain binatang berhidung mancung peberet word org ketika marah, ada juga perkataan lain yang mungkin bakal mengundang kontroversi di Malaysia...tetttttttttt haha.takde ah tu aku tipu.wa baik derr...

Dalam kalangan keluarga aku, dorang semua tahu yang aku la manusia yg paling penakut nak drive kete sebab aku memang la kurang keberanian di jalan raya selain gayat tinggi. Jadi, disebabkan keadaan yang memaksa dan juga tempat kerja aku jauh kat PJ, satu je aku motivate dalam diri aku yang mana aku rasa hampa pon patutlah ade inspirasi bg nak motivatekan diri hampa.

Iaitu

AKU AKAN TERSEREMPAK DENGAN DAFI SEBAB DIA KAN DUDUK PJ.

Serius, berbekalkan semangat nak jumpa Dafi tu yang aku masih maintain keje kat sini.Jap, kau rasa ni over ke?hekhek..haha padahal dekat sebulan den keje sini takdak batang idung pon aku nampak dye..

Jadik, aku lupakan jelah.Bikin punah harapan aku jew..

So, kesimpulannya Dafi tak jumpa, dan aku masih bekerja disini menyiapkan kerja aku yang masih bersepahh..tu la gatal nak update blog arini...kuikukui

Damn, arini KOMPEM balik lmbt..keje banyak+hujan+kompem jam = TAHNIAH PADA DIRI SENDIRI

KBAI


No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)