Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Thursday, July 17, 2014

Korea dan aku memang tak boleh dipisahkan

Assalamualaikum,

Happy fasting everybody!! Nama saya Ayoko, tapi darah yang mengalir dalam badan saya bukan dari kalangan komunis haa. Ini adalah truly Malaysian yang berwajah bak korea.ececececec...

Anyway, bercerita pasal Korea, as u all know itulah tempat yang aku idam-idamkan selama ini..Tapi, belum berkesempatan nak melawat ke sana..Tunggu aku kawen, aku ajak laki aku honeymoon sana...sweet sweet la kononnya..haishhhh x sabar pulak kita nak kawen....hagagagaga...

So, when talking about korea, memang fenomena yang depa bawak ke negara kita ni memang mcm tsunami dah aku tengok. Bukan aku je terpengarauh, siap mak dengan opah aku  yang umo 73thn tu pun terjebak sama. Apatah lagi anak buah aku yang baru 2 tahun..haaa detail kau umo siap.

Kalau kau tanya aku pasal korea, inilah manusia yang boleh menceritakan segala-galanya, konon akulah queen of korea gitu..padahal jejak kaki ke sana pon idok.hihkhikhik. Jangan salah paham, maksud aku kalau kau tanya pasal running man ke, drama korea ke, itu aku lah master nya. Jangan kau tanya tiket masuk ke Everland udahlah..jenuh mak nak google uolzz..

Jadi, untuk tatapan kalian, aku belanja gamba ehem ehem aku..semoga gamba ni dpt merangsang korang untuk TERUS berpuasa...haha.Tetibe aku tengok muka mamat ni mcm muka aku EH? berjodohkah kami? errrrrrr....hahah..bye c ya






                               

Much love'
Ayoko                                                    

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)