Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Tuesday, August 12, 2014

Aku Bukan Malaikat


Aku bukan Malaikat

Walau seteguh mana sekalipun imanku, memang hakikatnya aku bukan malaikat,
Aku adalah insan biasa, dilahirkan ke bumi ini sebagai hamba Allah
Berkongsi kesedihan bersama kalian tatkala Gaza dizalimi zionis laknatullah
Ya, aku tak sehebat saudara maraku di sana, aku akui aku lemah.
Hanya doa mampu aku titipkan buat kamu wahai penghuni firdausi


Aku bukan Malaikat,

Tetapi aku yang kerdil ini insyaallah akan sentiasa berhijab demi agamaku
Walau di hati tak siapa tahu kemelut yang bersarang di jiwa,
Yang pasti Dia lebih mengetahui segala-gala yang berserakan di hati ini.


Aku bukan Malaikat,

Justeru aku perlukan kamu sebagai pelindung, sebagai pendamping, dan sebagai pepohon 
untuk dahan ini bersandar.
Mahukah kamu? relakah kamu?
Pergilah menghadap Tuhanmu. Dia setia menunggumu di 1/3 malam.

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)