Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Thursday, January 8, 2015

Selamat tahun baru 2015

Assalamualaikum,

Since tahun baru pun dah membuka tirai, secara tidak langsung aku pun nak buka azam baru dengan harapan baru. Sebenarnya, aku tak pernha pun tanam azam ke apa sebab sama je, bukan tercapai pun, paling tidak pun aku forward2 ke depan. Last2 harapan menjadi layu..

Tapi, pembukaan tahun baru jugak da buat aku sedih dengan 2-3 perkara. Tapi, sebagai seorang yang cool dan comel as usual, perkara tersebut tak pun membenakkan fikiran aku yang memang sentiasa kusut ni.sedih bukan kisah aku?sobs

So, azam tahun baru aku nak lupakan perkara indah yang terjadi pada tahun 2014. Sebab, nanti kita akan dibayangi dengan memori indah yang pada hakikatnya benda tu tak lagi releven bagi tahun baru ni.

Jadi, kepada semua pembaca catatan akhir sekolah, akak nak wish uolz selamat tahun baru 2015!!! yuhhuuu.. pls read this entry with happy mood k!

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)