Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Thursday, January 22, 2015

Sempurna oleh waktu


Assalamualaikum,

Sejujurnya aku telah mati. Perasaan. Kebebasan.Nafsu. Hanya yang tinggal jasad yang bernyawa. Itu pun jika diizinkan Allah untuk terus menghembuskan nafas di muka bumiNya.

Benarlah apa yang orang kata, waktu yang paling sukar dalam kehidupan ni bila saja kau tempuh alam perkejaan dan perkahwinan.

Mungkin aku hanya mengaplikasikan 'sempurna oleh waktu' dalam kehidupan seharian aku. Apa yang jadi aku teruskan, apa yang buruk aku cuba elakkan, dan apa yang berlaku  aku cuba berlapang dada. Supaya aku dapat menjadi insan yang cekal dan kuat.

Perkara yang mendatang aku cuba telan. Tiadalah kehidupan tanpa pancaroba, tiadalah laili tanpa ayoko.EH?

Puitis gak kata-kata aku ni..kihkih..

Last word, pls tk cr of urself frens..errmmm i miss him, truly miss him..

Much love
Ayoko

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)