Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Tuesday, February 3, 2015

Saviour

Assalamualaikum

Dulu aku ada seorang kawan baik,  Kalau nak diikutkan aku kenal sejak tadika, tapi bila tolak tambah bahagi darab lebih kurang dalam 12 tahun aku kenal. Tapi mula rapat since aku di sekolah menengah. Dia selalu jadi saviour aku waktu aku kene buli dulu, waktu kt kelas dsb. Kalau nak diceritakan aku pun dah xigt sgt. Faktor usia mungkin..kiki..Almost every activity yang aku buat semua dengan dia. Family dia pun semua aku kenal. Menjadi saviour aku dlm setiap perkara yang aku buat.

Tapi, aku paham, bila da menginjak ke alam dewasa ni apa yang aku harapkan tak kan sama dengan waktu dulu. Memang aku rindu dia yang dulu, yang bagi aku cukup sempurna.

Dear saviour, sekiranya aku tak pernah cakap benda ni, hari ni aku nak cakap yang million thanks sebab penah jd kwn aku. Kenangan kita dulu2 memang aku takkan lupa sampai bebila. Dulu aku takde pape pun, in fact aku bukanlah punya ramai kawan, tapi Allah hadirkan dia untuk memberi keceriaan dalam hidup aku yang kosong dulu.

Walaupun kita masing-masing dah berubah, but in my mind, u're still saviour yang 12 tahun lepas aku kenal.








1 comment :

  1. Hmm..aq pun ade gk kwn yg dri kecik smpai ke besar, asyik tngok muke die je. Since tdika kot. Smpai ke u pun, muke die ade jgk. Dh la kitorg ni ambik kos yg same. Huh..jgn je nnti kt tmpt keje pun dok mngadap muke die je. Xnak aq. Yg buat lgi nak cincang org ni, mmber aq siap gtau lgi kitorg ni bjodoh..

    ReplyDelete

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)