Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Saturday, November 26, 2011

coretan untuk dia.

lagi beberapa miggu 2011 berakhir.
tapi, kesedaran aku x pernah berakhir.
semakin lama aku merasakan aku semakin berubah.
berubah menjadi seorang yang pemarah, sensitif dan ego.
bagaimana dengan azam 2011 yang aku tanamkan awal tahun lalu?

hakikatnye aku semakin berubah.
tapi aku pasti perubahan ini bukan hanya disebabkan aku seorang.
dia, dia dan dia. kamu semua yang mendorong aku untuk berubah.
tidakkah kamu rase sebegitu?
aku berubah demi kamu semua.

perubahan demi untuk tidak menjadi mangsa kamu.
hakikatnye, aku belajar semua dari kamu.
tetapi, kenapa aku yang dipersalahkan?
aku hanya mengikut rentak kamu.
walhal aku sememangnya tidak sedemikian.

wahai teman,
sungguhpun aku tidak pernah menganggap kamu semua sebagai teman terbaikku,
namun, aku berterima kasih di atas segala jasa yang pernah engkau hulurkan,
cukuplah sehingga 2011 melabuhkan tirainya
titik perkenalan kita sudah menemui penghujungnya.


No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)