Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Sunday, November 13, 2011

penat yang melampaui batasan

agak lama sebenarnya aku x update ini blog..di saat ini aku tengah memerah kepala otak yg memang da tepu. hey, idea mane kamu? tolong la, aku rase lately otak aku sangat lembab dans angat slow..seperti siput yang sedang melintas jalan..ha~~~itulah aku sekarang..dan yang paling best bile aku semakin kuat tido..homaigodd ini serius. belakangan ini aku selalu kepenatan?adakah aku kurang vitamin? owh ye, habit aku yang satu ni ialah bile aku x suka minum.sangat benci minum.xsuke air.air masak lagi x suke.kalo air gas dimaafkan la, air masak no wayy..saye benci sangat! adakah ia sangat teruk?aku rasakan aku sangat x sehat..kenapa air masak x manis..kalo manis semut pun suke,,aku pun suke..tapi........





erm,ok bye.

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)