Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Tuesday, November 29, 2011

masih mencari

orang selalu cakap "hey, come on la, open la sikit"! yes, memang kite kene open sebab di padang mahsyar nanti memang tiada istilah tutup bagai. islam itu sangat indah, jadi kenapa kite perlu kompleks kannya menjadi sesuatu yang sangat sukar.

walau sejauh mana kite melangkah pun, yang pastinya nun akhirat sana. bukan selama-lamanya kita hidup di dunia yang penuh dengan sandiwara ini.

aku, ye aku adalah di antara golongan yang masih terkapai-kapai mencari maksud hidup tanpa ada rasa untuk menyelami maksud islam itu sendiri.

biarlah orang nak kata aku ni sangat kemelayuan atau pun kolot. biar sahaja mulut orang. tapi yang pastinya aku adalah diri aku sendiri. bukan hendak menjadi diri orang lain. itu memang bukan cara hidup aku. dan sekarang, aku berdiri di sini, di dunia ini mencari erti kehidupan dan belajar untuk berubah.

aku cuba untuk menerima segala kritkan. buat apa aku perlu berlakon semata-mata memuaskan hati kamu semua,. ok stop, dulu aku memang pretend like nothing happens. but, now it is really happen and i have the rights to say NO. saya bukan kolot, tetapi saya mengikut ajaran islam. do respect me..

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)