Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Sunday, March 25, 2012

Praktikal dan praktikal

Assalamualaikum...
Hari ni terasa nak update entry baru walaupun xde followers.haha..ada aku kisah?hehe..owh ye, esok hari isnin dan seperti biasa untuk aku a.k.a budak praktikal ialah kerja.Kalo masuk esok, genaplah aku 4 minggu berpraktikal di Radio Televisyen Malaysia(RTM) di wisma TV tingkat 5. Ok, mostly ramai yang tanya aku, kenapa RTM? entahlah, aku xde spesifik jawapan kepada soalan itu. But, you know it's not that bad huh! cuma yang x best tu aku kene bangun awal seawal 5.30 pagi sebab aku bersiap memang lama, then aku naik KTM komuter. Semua orang sedia maklum la yang KTMB ni kadang2 time die x fleksibel, so aku kene lah tunggu awal. lagi pulak aku kene tukar tren dekat Putra untuk ke angkasapuri. bayangkan kene berebut untuk naik tren tu, dengan saiz badan aku yang boley tahan kecik memang jadi mangsa tolak je lah..nak wat camne?kenelah redha dan bertahan sampai lah bulan 6.i guess this is the unforgettable experience for me. orang kata, bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian.So, yeah saya boley yeah!!. ok lah tu je nak cite..bai.

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)