Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Monday, April 2, 2012

maaf ..

assalamualaikum..

da bace tajuk untuk entri ni? ok, mesti korang cam tertanya ape yg terjadi kan!! ok, sometimes, benda yang kita harapkan x semua yang kita dapat. macam aku ni..masa aku dploma dulu aku selalu doa yang bukan- bukan after solat..contohnye macam ni, aku nak kahwin dengan 'A' bukan name sebenar, aku nak kapel dengan die and aku rase sgt bodoh sebab doa macam ni. ok yang MR 'A' tu aku ade buat entri pasal die dlm cinta pertama.. dan ungunya cinta.. sile la check dengan segera..hakhak.terasa bodoh sgt sebab suke mereka yang takkan suke pada kite which is the stupid thing ever i've done. aku rase mungkin ni hikmahnya yang aku terima sebab aku pernah permainkan perasaan orang. so, awk Mr 'A' saya minx maaf if i've hurt u.ok, orang yang ade kaitan dengan aku semua huruf 'A' kan..ok wondering jap..haha..pasan x?semua nak huruf A.pelik lak aku.

but, the story yg aku nak mory pada malam ini ialah, once again i think i have hurt someone. lately ni im always think about him..bukan sebab tangkap cintan ke ape, tapi memikirkan perasaan die yang suke dekat aku.ok, 1 thing yang aku boley detect awl bile ade mamat minat dekat gua..haha..geli x?ok sememangnya korang korang geli kan , but tell u what this is the truth tapi x semua la..banyak nye aku yg syok sendirik. tapi adik yang aku perkatakan ni da admit yang suke dekat aku,n ape yang membuatkan aku seriau ialah everyday die kol aku sehinggalah baru2 ni aku rase aku xbls msg die n aku hanya bls msg kwn rapat die padahal dorg dekat tempat yang sama then sejak tulah die da stop ganggu aku.

ok, die bukan mamat psiko yang gile stalker aku ke, tapi cara dia sometimes buat aku rasa terganggu sedikit sebanyak. ok, die ni baru 19 tahun ok n aku 23. gile beza kowt. n aku hanya anggap die mcm kwn biasa sahaja. not more than that. PLUS, he is non muslim. saya hanya kenal awk 2 minggu dan awak dah boley suka saya. it is actually not love, but crush. even aku dah pernah tolak cinta dia tapi die still nak try gak..ok salute but u're just my fren. im so sorry...i already give my heart for someone even he is not mine..:(


No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)