Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Thursday, June 7, 2012

aku nampak dia!

gua baru nak selam gua dengar orang bagi salam.. 'ASSALAMUALAIKUM'....

x jawab dosa o..

smalam, aku jumpa hero pujaan.Tapi xbape clear.Wa x pakai lens.Tapi dari lubuk hati memang mengesahkan dan terbukti dialah individu berikut.jap, aku usha dari jauh. ini menandakan rabun aku da tahap kronik cipan. Tapi xdak pa pun.juz usha je mcm aku usha abang yang jual popia sedap tu.

haishh, bila aku pakai buruk nak mam la aku terserempak dengan mamats.ni yg malaih aii..so, berbekalkan muka dan gigi yang kebal aku pon dok buat taktaw la.dan yang paling best bile die  xpasan aku pon.so, bye..aku rase cam sengal sket arini.jap,banyak bukan sket. so, the purpose act nak habaq mai kat hampa yang aku terserempak die tu je.tapi die dtg lambat la,dlm kol 8.30..erm,nasib smlm aku lambat dapat la inspirasi pagi..haha..tapi kalo ari2 gile...nak kena maki la kan..pastu balik pon lambat..pastu tren pon semakin ramai. dan dengan senang hatinya binatang itu TERkeluar lagi..damnnn.

ok bai.

p/s:smlm x sempat nak amek gamba mamat tu la..ade india sebelah aku dengan geng die..kang die ingat aku ni perogol bersiri plak dok snap gamba org lain plk..

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)