Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Saturday, June 23, 2012

Bila kuat berangan dan syok sendirik

Assalamualaikum..


tadi sampai ofis kan pukul 8.30 pagi.tapi aku gerak dari umah kol 7.20 pagi. mak aku pun pelik awatnyo dah dua minggu aku gi lambat ofis. padahal bangun awal nie. alasannye............... sepanjang dua minggu ni aku slalu terserempak dengan Ahmad ni

lokasi kejadian di Kepong Sentral jam 7.40 pagi

aku tak taw name mamat ni tapi senang cte gua panggil dye Ahmad je la.sopan sket. nampak tak kekonfidenannya aku ini. muka berlagak,bajet bagus dan poyo sambil memegang fon blackberrynye tatkala memandang aku dengan pandangan yang 'ei, aku laki paling hot kot kat Malaysia'.

wa x kisah la der..tapi yang aku stress aku suka pandang dye..waddefish tol la..tu yang aku menyampah dengan diri sendiri tue. dan aku rasa die pasan kot. sebab tadi pagi die telah dengan beraninya naik koc lain...yang aku dari smlm dok tunggu bila la nak pagi ni..haishhh ayam tol la..

mak eden pesan kat aku...jangan dok berangan la li, entah entah si Ahmad ni da ade gerlfren kowt..hang pi tolong aku kat dapoq lagi bagus..haha ni aku tambah sendirik, sebab aku taw dalam ati mak aku mmg maksudkan.ok tak klaka.oraitt banyak cite nak tulis sebnanye tapi malass..uwaaa..

owhh, btw minggu depan aku last week untuk praktikal kat Wisma Tv..owh damnn gonna miss that place.tapi yang paling rindukan nak naik tren jumpe Ahmad ni..sob sob..amboii gatai benor aku ni..hek hek saye bukan gedixx yaw nakal jeww.jgn mare peace no warr. ok kawan kawan bai.


p/s: kwn aku soh snap gamba die curik curik..errm gile stalker dowhh!!tapi cam bernas..akan dipertimbangkan..ngeh ngeh..

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)