Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Friday, June 8, 2012

entry untuk gadis paling gojes kat dunia

Assalamualaikum..

gamba dicurik dari fesbuk beliau.sekian



wahh takdak mukadimmah takdak pembuka bicara.tuptup nah amek ko sedebak gamba aweks hots mana tah.sangat tak boley blah langsung.hihi..meh aku habaq mai sat. entry ni yang aku buat memang spesel khas khusus ha..lagi apa ea..untuk makcik berbaju kelabu ni haa..(which is aku sebenaqnya telah dipaksa yang kalau aku tak buat aku akan mati..hampa tau dak mati pasai pa? sebab bernanah telinga dok "laili, hang bila nak buat story pasal aku" dengan muka tak tau malu ditambah pula dengan senyuman kambingnye.

jadi, aku dengan yakin tahap singa telah menyoal beliau kembali." bai, followers aku memang 200 ribu. yang kalau aku tulis boleh mendapat bilangan bacaan tak terkira dalam abjad". dimana followers aku adalah sebanyak 13 orang termasuk diri sendiri. cehh, sangat merendah diri kan aku?

jadi, aku yang memang umum ketahui seorang yang baik hati ditambah pula dengan ayu dan sopan dan..errrr ok tolong jgn sepak. telah membuat ini entry untuk cik baizura.la ni, hang pemes la bai.hahahha.geli x?

so, tataplah entry ni puas-puas.padahal takdak pa pun. cuma wa nak cakap lu memang best, kelakar dan baik hati (bak doposen) .so, kalao ada mamat yang baca ni, kalau ea diulang kalau ter,,,baca entry ni.pleasa la,pinang die secepat mungkin.wakakka.tak.yang ni aku gurau.serius. jangan maki aku pluissss.takmo takmo.

p/s: tyme aku convo nt,silaa lah tepuk tangan dengan bersemnagat sekali.kalau tak aku delete entry ni..haha.




No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)