Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Tuesday, July 3, 2012

bila aku malas nak wat keje..

Assalamualaikum yaww..

now, aku ngah struggle nak menyiapkan report untuk praktikal. cube korang bayangkan kalo ada internet, rancangan tv yang menarik dan makanan yang sedap di rumah.jawapannya....konfem la keje xtak jalan yang aku da sejam menghadap laptop ni tapi sepatah haram takdakpa... tahniah pada diri sendirik sebab sangat malas padahal yang tadi aku dok rajin kemas umah nak tunjuk depan mak aku tu hape? tapi yang best mak aku puji derr..cakap untung dapat anak macam aku ni.... ehemmm well, it's me Laili Ayoko. sume orang kenal aku la weyhhh...tetttt.. yang pasti esok aku nak mintak upah kat mak aku...nothing is free in this world la...wakakakkaka gelak evil.

ok..memandangkan aku bakal jadi penganggur terhormat untuk tempoh yang tak berapa nak pasti..jadi aku telah senaraikan beberapa misi yang perlu dicapai..

1.nak kurus
2.nak kurus gak
3.nak kurus lagi macam Liyana Jasmay.

tahla..kesimpulannya aku nak kurus. tapi yang sekarang muka aku macam cengkung tapi badan aku makin mengembang weyh...say watttttttttt...tak ke pelik kalo muka kecik badan gembira...puiiiiiiiii macam alien weyh..dah la aku memang dilahirkan tinggi(huh??)...ahaks..dalam mimpi aku la tu tinggi...in real life lagi tinggi..ngeh ngeh..

so, now aku tengah mengusha satu produk ni which is LAX5 dimana sepupu aku dengan jayanya telah menurun berat badannya sebanyak 30-20-15+4+100-200 bla bla bla iaitu sebanyakkkkkkkkk...4kg..
ok wat???????aku nak turun 1kg setahun pon belom tentu weyhh..haish makan gajah ape...

ok la..kalau berjaya saya akan bagitahu kamu semua okies dokies..haha padahal beratus produk aku amek cam same je effect dye..takpa takpa hampa rilex ja..eden torai dulu..

ok bai, mood cam da dtg nak wat report ni....mood, come to mama..



No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)