Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Thursday, July 19, 2012

moisturizer yang sangat best!

Assalamualaikum..kom ape kombet,bet ape betmen...

Gegegge...ini hari aku da tanam niat taknak bagi mukaddimah panjang berjela..so, untuk memudahkan hampa takyah nak baca merepek meraban yang aku tulis nih, here it is..

 ni dia moisturizer aiken yg x berminyak langsung.


tak tipu dan tak bohong. tapi nilah die moisturizer yang paling serasi dengan kulit muka aku yang sangat berminyak kalau ditapis boleh buat goreng ikan masin. yang paling best ialah bila korang apply kan kat muka rasa dia sangat sejuk dan selesa. compare dengan produk lain yang aku pakai memang obvious gile kot beza die.N yang paling best sebab die murah dalam RM 8++ aku beli aritu kat Guardian.

dan nanti aku nak try plak pencuci muka die sebab Zati cakap best. So, untuk penggemar barangan kosmetik dan pembazir terhormat macam aku ni, mane lah tahan bila orang kate wahhh produk ni best bla bla bla.. Haruslah aku dengan segeranya mendapatkannya di pasaran.

so, selamat mencuba. pasti tak nyesal. wahh, aku da macam duta produk ni ke hape?? kepada CEO Aiken, royalti mana??hkahakhkakha.

ok bai.




4 comments :

  1. produk ni boleh rawat jerawat x?

    ReplyDelete
  2. sepaptutnya ya sebab kandungan tea trea oil dlm produk aiken memang khusus untuk jerawat. tapi mungkin kesan dia pada kulit lain-lain.Insyaallah ok.

    ReplyDelete
  3. bila ye yg sesuai guna moisturize ni??

    ReplyDelete
  4. bila ye yg sesuai guna moisturize ni??

    ReplyDelete

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)