Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Wednesday, May 16, 2012

Bila selalu make up?

Assalamualaikum..

Kelmarin kan masa aku pegi keje, aku tonyoh krim sket, konon-konon arini nak natural look la ..tyme pagi sebelum g keje tengok dulu cermin.. "wahhh, manyak comel o". tapi tu sebelum g keje la. ni menandakan aku bangun lambat + malas nak bersiap. so, janji ado je. konon-konon taknak la nampak pucat sangat.. aku pun dengan konfiden g la keje bagai nek tren dan sesampai je aku kat RTM...aku pun cam kebiasaan cari lah toilet..xde lah toilet sangat sebnanye cermin..


Nak taw x apa jadi???


tara........................efek kepada muka aku tadi??

' omjayyyyy, macam harrr ko taw!! dengan eyebag sebeban..konon-konon suci la takde make up'..nahhhh, macam mayat hidup weyhh.'


yang best nye, aku memang x bawak make up, prinsip idup wa, make up kat umah je..padahl mls nak angkut bebanyak la kan.. sekarang??? haiyoo..teruk gile weyh..

dan kesan bile ko slalu make up, macam aku la..nampak lagi tua dari usia sebenar weyh.. sebab kan aku suke tonyoh make up.. so, bahan dalam make up tu kot yang buat aku nampak cam tua sket..sob sob..so, pengajaran die kurangkan la make up sebab muka korang akan nampak tua dari usia sebenar..kalau nak make up pon, bile ade event-event tertentu je..

ok bai
p/s: dulu orang panggil aku cam budak sekolah, wink wink...tapi skang perghh mayat idup weyhh....
 

 

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)