Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Sunday, May 13, 2012

Menjadi dewasa




Assalamualaikum..

hari ni masa breakfast pagi tadi dengan mak dan kak hana. entah camne cerita pasal zaman sekolah tu timbul balik. aku ingatkan isu zaman sekolah ni akan kuar bila tyme aku lepak dengan kak ziana je. yelah, dia kan suka perli aku "li, bila kita lepak je ko mesti akan bukak cite pasal sekolah, cubalah tukar topik lain"... itu dia yang cakaplah..tapi, to be honest aku memang tak akan lupakan memori zaman sekolah dulu. rindu siott!

bila pikir balik, rasa cam nak balik zamn sekolah dulu. takyah dok pening cam sekarang. pikir assignment la, pikir nak cari keje nantilah, duit ptptn la..haiyaaa manyak susah wo..dulu, balik sekolah petang tu g main, senang gila idup. nak duit mak bagi..indahnya duniaaaa macam dunia ni ana yang empunya..haha. 

tapi sekarang bila menjadi dewasa ni..banyak gila benda nak kene pikir. entahlah!pening...how i wish i could turn back to 17. however it is, life must goes on!! and owh yeah,ada satu lagu ni yang gile stylo, cool, catchy n fresh. lagu ni pun aku baru dengar masa preview cite ' Cempaka Dahlia' yang akan ditayangkan sempena hari guru nanti tak silap aku 19/5 nanti.  korang tengokla nanti kelakar o cite ni...owh bwt tajuk lagu tadi tu "Menjadi Dewasa' dari band V.O.X. google sendirik ye..besttt lagu die..

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)