Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Wednesday, August 24, 2011

bertukar karakter

yup. sekarang ni aku dapat merasakan yang karakter diri aku bertukar menjadi watak semasa aku sekolah menengah..demmit.sekarang ni aku dapat rasakan yang aku sangat hyper and turn to childish..ok what is wrong with me? adakah aku mengalami tekanan?haha..which is so not me because im totally ok..tapi masalahnya sekarang ni aku mengalami perubahan hormon mungkin?haha gurau. memang x la. atau mungkin adakah aku stress nak masuk blaja balik..haha itu betul sob sob..absolutely that's the answer why i've become so likeee im 15. owh tolonglah, benda yang paling aku malas sekali ialah bile sem baru bermula..itu sangat sangat sangat memenatkan.. especially bila aku menjadi seorang senior..owh, bukan sebab dapat usha junior...ish ish teruk teruk.it is actually bile aku da jadi seorang senior benda yang paling aku tersangat la SUKE ialah assement..atau kata nama lainnya assessment..haha..x lawak?ok fine..so, and benda yang paling seronok is masa tido aku terganggu..damnnn!!!!everyone knows sleep is my priority..tapi assignment ni selalu mengganggu aku..homaigodddd...ok stress tibe-tibe.. it's ok baby, laili ayoko sentiasa ade penyelesaiannya which are :

tips untuk diri sendiri actually
1.kalo assignment tu individual,pls la laili dapat je task tu,balik tu or malas2 ayam sekalipun esok tu u have to mk sure yg atleast da ade wat research sket2 about the topic. promise?
2.kalo submission date 28 for instance, u have to finish it by 24 plg lmbt pon. so,anything just wat correction or refer pd lecturer n senang die nak betulkan ape2..(padahal) ok ok i'll try.
3. jgn makan asam or snek ape2. lupe ingatan terus nanti.
4.ok yg ni ak memg xpenah buat n xkan buat tp saje share sbb byk tips budak pepandai bagi ni -----> buat revision mlm2 sebelum tdo.
5. n the most important thing is refer pada senior because senior is really helpful.serius la xtipu. cuba try duluuu.

ok,tetibe aku rase tips num 3 dgn 4 tu macam xde kaitan. die mcm tips nak belajar or ingat something kan? hahaha....abaikan je la..ok padahal aku je pun yang baca xtaw la kalo ade org lain yg bace KALAU LA ADE, tapi rase cam xde.hahaha( nampak x aku buat lawak?xkelakar kan)

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)