Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Thursday, August 18, 2011

cinta wayangku


Arini ari rabu. esok aku keje lagi. genap je 25 hb aku berhenti dari menjadi seorang krew wayang. entah kenapa macam sedih plak nak berhenti. ye, tuntutan sebagai pelajar harus aku utamakan. urghh memikirkan beberapa hari saja nak masuk belajar setelah 4 bulan membekukan kepala otak yang memang dah tepu saat ni membuatkan badan aku terasa sengal. lagi pulak semester 5 yang mencabar sebab final sem. aduyaiii macam mane ek nak cergaskan kepala otak... ade idea? erm...tengoklah aku akan amik masa untuk berlibur sekejap dan tenangkan fikiran sebelum sem bermula. mungkin go go genting seperti yang aku dengan asmira plan kan..erm,tataw jadi ke tidak..harap harap jadiklah sebab aku nak main puas-puas. nanti bila da masuk sem baru, memang pasti takde masa nak beriang ria ni. oh ye, since aku pun akan mengundurkan diri dari menjadi warga wayang yang tercinta yang juga telah membuatkan kecintaan aku terhadap dunia wayang tersangatlah bertambah aku nak sgt ucap terima kasih daun keladi kamu semua pada semua yang terlibat.haha.macam menjayakan showcase je. well, memang kenangan yang tak boleh dilupakan. entah.mungkin sebab aku tak penah ade experience kot keje dengan ramai orang. yelah, sebelum ni keje sorang-sorang adela. so,time kaseh daun keladi atas segala jasa kamu semua..orait..tak nangis. dun wori. im strong la..haha... tengok jam pukul bape?haiyaa suda pagi...sumpah sahur kang konfem x bangun...jom zzzzzz zzzzz

*layan jap gamba-gamba bajet masa aku tengah kebosanan tahap cipan ni.




tengoklah peminat aku..tangan pun jadi..hahha padahal sendiri yg tlg conteng .:)


No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)