Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Tuesday, August 9, 2011

ungunya cinta...

Arini da genap 9 hari lepas aku text dia. Sumtimes aku rasa macam malu pulak sebab dia da tahu identiti aku yang sebenarnya.so, that's mean no more secret admire. and after that incident, he never reply my msg. Aku x sure kenapa die x reply,ntah la. Alasan die bagi ialah bz. that's it. Maybe for guy, it just a simple matter but for girl esp me, it is too special got msg by someone you love most. Entah lah, bile difikirkan balik dah 7 tahun kot aku minat dekat die. I don't know why. Nak kata hensem, ramai lagi yang lebih ensem penah aku jumpa, maybe antara aku dengan dia ade moment yang aku x boleh lupa masa sekolah. Even kita orang x pernah pun kenal dan bertegur sapa tapi ade something special about him. He is too mysterious. Aku pulak suka orang yang pendiam dan x banyak cakap sebab aku sendiri dah banyak cakap. So, mamat ni yang aku tengoklah memang pendiam and sgt misteri. So, itu membuatkan lah lagi aku nak kenal dia lebih lagi. and selama 3 tahun aku stalk dia dari jauh and everything pasal dia aku take it serious. And yang bestnya, gelaran yang aku bagi dekat dia adalah 'ungu'. Sebabnya baju sekolah yang dia pakai 2 seakan-akan ungu, maybe nila kot. So, nama tu melekat sampailah sekarang and even sometimes aku terlupa kejap nama penuh dia..erm, betapa hebatnya penangan si ungu ni yang buatkan aku x tido malam igt kat dia..hahaha..So, aku xtaw berapa lama lagi aku boleh tahan suka kat dia.apepun, aku da buat ape yg kwn2 aku suruh iaitu bagitahu die..Who knows, maybe 1day dia akan cari aku..So, im still waitin' kot2 la dia teringat kat aku even masa 2 aku da xde perasaan dekat die..but, we still can be a fren. :)

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)