Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Friday, August 19, 2011

kenapa?

hei my cute blog..we meet again..sebenarnya aku takde idea sangat nak tulis ape, but maybe i want to share something yang aku rase irrelevant. nak tahu kenapa tak. well, dipendekkan cerita nya ialah bila soalan ni diajukan "hey laili, bf ko sehat ke"?. then aku jawab "bf?eh, mana ada i'm still single la"..sambil gelak aku jawab even soalan ni da 23 juta x diajukan pada aku. xpuas hati lagi si A pun tanya lagi "eh,takkan la takde,ko dah 22 kot, mane boleh takde,kene cari taw". aku yang berlagak cool diam jelah. setiap tahun soalan ni mesti akan ditanyakan pada aku. tahun depan mesti ada lagilah. so, persoalannya kat sini ialah is it weird for a girl like me takde bf? yes. hakikatnya saya memang takde. minat orang banyak la..hehehe.so kenapa?hey chillah, i'm just 22 not 32..saya budak hingusan lagi la...lagipun sape tahu kalau bercinta lepas kahwin lagi terasa manisnya..haha..ala,macam dalam novel yang selalu aku baca tu sejujur hatimu dengan andai itu takdirnya..ending yang best..tak semetinya bercinta lama-lama tu boleh confirm kita kahwin dengan orang tu..lagipun tak syiok la bercinta lama-lama nanti bosan..so, kat sini aku dah ade strong answer for those yang akan tanya soalan tu buat kali ke berapa pun aku tak tahu..hey see, im happy with my life wat..tak payah serabut dengan masalah tulah nilah macam some of my fren yang bila bergaduh dengan bf diorang akan pressure n marah marah. erm, anyway mesti orang pelik asal bahasa aku kadang-kadang macam skema and kadang x sebabnya actually aku tengah nak berangan jadi macam zahiril nye blog yang bahasanya sangat puitis.. tapi kalau aku ikut mood la.hhehe..tapi ni memang tulisan aku.. so,peace yawww....

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)