Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Tuesday, June 4, 2013

Review: SimplySiti facial foam


Assalamualaikum..

Bila bercerita tentang kecantikan, akulah orang yang paling banyak bercakap seolah-olah aku lah yang tahu everything about beauty walaupn muka aku x secomel Nora Danish. Dari dok membeku kat belakang tu, bila saje topik pasal kecantikan tetibe meluap-luap zemangat aku nak berkongsi sama.

Kadang-kadang aku ada terpikir jugak, mungkin aku sebenarnya dilahirkan sebagai beautycian berwajah bibik. Namun, mungkin Allah tu lebih sayangkan aku dan dia bagi aku jadi pegawai penerbitan yang langsung tiada kene mengena dgn kosmetik....errrr ..

So, lemme straighforward je la k. Kalau aku sebut SimplySiti komfem berjuta rakyat Malaysia tahu akan kewujudan ini produk. Same goes to me. Nipu nau kalau kata x pernah dengar. Tapi yang samar-samar tentang produk ni memang beriban.itu aku kompem.

SimplySiti is a product from Korea.Sebelum ni, kecoh tentang isu brush yang dikatakan mengandungi unsur kebabian, tetapi bila da dikonfemkan rupanya tiada sama sekali.Well, biasalah itu sering terjadi bila kau kat Malaysia. Unsur-unsur yang mengandungi babi memang tidak dibenarkan sama sekali, sebab dah konfem-konfemlah harommmm. Tapi, dah kata produk ni dibawah label retis letop, isu isu sebegini tade hal la beb..Dan kerana itu juga, aku pon terbeli la produk ahkak aku ni..kerrlas kakak title Dato'.

Actually, aku takde terniat pon nak beli produk ni. Tapi kalau dah namanya pon aku yang bertenggek kat kedai tu. mimpilah kalau tak beli hape-hape. Dengan promoter yang wajah bak Scha Alyahya, gila kau tak terpengaruh. Padahal dye pakai fair & lovely, promote kat aku SimplySiti. Bab menjahamkan duit aku memang terbaik.

Hasilnya, I bought this


Tapi, aku hanya beli:

1.CLEAR SOLUTION Charcoal cleanser
2.CLEAR SOLUTION Acne gel.



So far, pencuci muka dye ok lah.Takde la beza mana sebelum dan selepas pakai. Cuma, rase fresh bila kau cuci muka dgn pencuci muka dye tu. And then, acne gel tu aritu aku beli sebab jerawat dah membiak secara agresif, aku ape lagi, sambar la sekali. Mengharapkan muka seperti Siti Nurhaliza, tapi sampai sekarang muka aku dok lagu tu ja..ini semua poyo.haha.To be honest, acne gel dye ni macam takdak pe. Taktau lah kalau skin aku yang xseswai, tapi aku perasan satu je bila dipikir balik. Muka aku sesuainya dengan produk murah.. Kalau kau nak jimat boleh klik sini.Tak payah beriban ko kuar duit.

So, kesimpulannya some products x suits dgn semua orang,It depends ok. Allryte then.bai


No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)