Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Wednesday, April 4, 2012

Counting days!

Lately ni, aku rajin mengupdate blog. Biasalah, dah xde keje nak buat. so, aku pun nak lah luahkan pada blog ni. lagipun, bukannya ada orang baca.hihi. so, besides updating blog, im also counting days untuk habis praktikal ni. OMG sangat x sanggup rasanya dengan environment macam ni! what should i do is buat bodoh ok..now, i have to be hypocrite and try to be friendly even im not really in the mood. by the way, thanxs to my beloved friends shera shariff, Asmira, Bai, Kak Nini, Fakhriah, Ima, Faa, Syaza dan not to forget Izzati. thanks cuz give me motivation supaya aku x patah semangat.

sebabnya...............i am totally lost!! aku sangat blur! and i don't have confidence..what happen to me?LILI wake up!!!arghhhh..demmit.aku bukan pelakon yang boleh berpura-pura and aku xminat nak berlakon. so, this is me. kalau aku x senyum tu, faham sendiri la yang aku serabut+ stress ok! like seriously???( annoying face) sigh.

anyway, aku nak bagitahu ni yang semalam ade orang cakap aku macam makcik...watttdaF?hello suke ati la aku nak pakai ape! haram J betollah..aku cuba nak sesuaikan dengan keadaan sekeliling jew. aku xnak orang cop..eh tu budak praktikal ea?come on la.. atleast orang cam konon konon pandang la, eh staff RTM ea?see...cam xde la budak?praktikal?oh no....
orang cam pandang sebelah mata je bile aku cakap praktikal. owh praktikal je?(annoying voice)

suke suki je kan!!anyway, like do i care?? banyak betol orang dengki dengan aku ni.. kat ofis ade.haiyoo susah oh ini macam..aku bukannye cantik, bijak pun xdelah sangat, tapi comel 2 ade lah..hahahhaktuihh..gelimatt.oklah mengarut banyak pun tak guna. later on i story lagi yaww. bai sweetheart

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)