Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Monday, April 30, 2012

Drama yang akan ditayangkan...

hai ASSALAMUALAIKUM....

tetibe hari ni aku macam nak update pasal beberapa filem dan drama yang aku dah preview. memandangkan aku kene buat offline untuk cerita yang akan disiarkan kat TV2. so, kat sini aku listkan beberapa drama dan filem yang aku rasa best. 

1. Sepatu merah. drama ni arahan Erma Fatima dan pelakon dia Umie Aida dan Ku Haris. Boleh tahan cite die. drama ni sempena hari ibu nanti. Not bad la. Sedih. pelakon yang jadi anak umie aida ni memang talented. dia bawak watak cam sengal sket. Tapi aku xpenah tengok mamat ni berlakon sebelum ni. entah la. xpasan plak. sinopsis?haha..kena la tengok sendiri...tapi kalau korang tengok tajuk pon taw da kan!! Tarikh tayangan die x bape ingt nt aku update..

2.Teppanyaki. filem cina. sumpah kelakar weyh. aku gelak gile sorang-sorang masa tengok cite ni. die pasal restoran dan seorang chef yang sengal dan gatal. pantang tengok pompuan cantik. macam-macam la gelagat dia ni.. x kering gusi korang tengok. tarikh tayangan 4 may 2012.

3. Cempaka Dahlia. drama khas hari guru. mula-mula aku tengok tajuk macam boring. nak tak nak kene tengok gak.. tapi kelakar gila weyh. budak-budak sekarang memang talented. pandai berlakon.. aku tengok tergelak-gelak.. pelakon dia Darling ngasri, Maimon Mutalib dan pelakon yang aku x bape kenal sangat. tapi korang tengok lah..lawak cite die. tarikh tayangan 15 may 2012.

4. Ku sangka siang kiranya malam. yang ni mula-mula die best gile.. tapi ending die cliche. kite boleh agak. tapi story line dia best. dialog dia cam spontan dan aku suka lakonan Fauzi nawawi yang bersahaja walaupun aku xminat dia sangat. lawak spontan bukan dibuat-buat. kalau korang tengok tajuk dia macam cite sedih kan? tapi x sebnanye... kisah pompuan ni yang terlalu ego dan berlagak last2 jatuh cinta dengan lelaki kampung.. watak perempuan ni dilakon kan oleh Dira Abu Zahar. best2..

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)