Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Saturday, April 14, 2012

THE PROMISES

the promises:

1.saya berjanji untuk menjadi hamba Allah yang sentiasa taat dan patuh akan perintahNya.
2.saya berjanji akan menutup aurat dan menjaga tingkah laku sebagai seorang muslimin.
3.selagi saya bernafas, saya berjanji untuk menjaga maruah diri dan keluarga serta menjaga nama baik Islam.
4.saya berjanji akan sentiasa bersedekah kepada mereka yang lebih memerlukan tidak kira harta, doa dan juga senyuman. Insyaallah.
5.saya berjanji akan menjadi anak yang solehah yang sentiasa mendoakan ibu bapa.
6.jika suatu hari nanti saya akan berkahwin, saya berjanji akan taat dan patuh akan arahan suami.
7.saya berjanji untuk tidak lupa diri, sombong dan bongkak.

INSYAALLAH....

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)