Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Saturday, April 28, 2012

Stalker..

Assalamualaikum..

hey, kadang-kadang bila aku baca balik previous entry aku sume. Perghh, serius mengarut dan tah pape. Tapi sayang nak delete sebab kot-kot kalau aku tengok balik 3-4 tahun nanti mesti yang aku macam orang gile gelak sorang-sorang.haha.. sebab sekarang pon aku dah gelak cam orang gile ni apetah lagi nanti..konon....

Nevermind, tapi arini tetibe je aku rasa cam nak cite pasal stalker. Hobi aku yang satu ni memang pelik sebab sometimes bile aku buka fb ke konfem, pasti, guarantee aku akan stalk orang. dan sekarang aku terbawak bawak perangai gila aku ni kat tempat kerja...say watttttt!!!!! dulu penah sekali taw aku jadi stalker yang berjaya pastu kantoi dowh..yang bestnye aku bawak gang eh stalk senior aku masa kat UITM dulu..last last kantoi..tahniah pada diri sendiri sebab konfem r bila da kantoi malu..tapi kan, bila kita macam minat kat sumone ni, minat je ea bukan hape pon..then, kawan kite lak excited.. pastu yang kantoi nye sebab diorang la... erm, tapi serius kelakar sebab macam diorang lak yang minat senior tu..aku relax je..cool..bese je. tapi bila tang malu tu, aku sorang je yang malu..dorang plak relax..erm, naseb baik membe..kalau x lame da aku cium sekor2..haha..gurau je..no heart feeling lorr.

japp, cite aku tadi x abes lagi sebnanye. sambung balik. so, sekarang ni ade  mamat kat tempat keje aku ni. muka die ada iras-iras munir phyne ballerz dowh!sket je x banyak. 30% cenggitu je. sebnanye aku berbulu dengan manmat tu, muka die kalau lu orang tengokk perghhh kerek siot! apa lu ingat lu sorang leh buat muka kerek. wa pon bleyh!! tapi kan yang aku pelik nye, orang cakap muka aku sombong..weyh, tang mana tah. aku belek balik gamba aku manis je..senyuman comel je..hahahahhaktuihhhh wakaka. entah la. lantak la. mamat tu bajet weyhhh! tapi disebalik aku cam nyampah tengok muka dia tapi sebnanye ari2 aku konfem akan jumpa dia. aduyaiiii. tak r, atleast senyum la sket. die xkenal aku si retiss ni. takpa takpa. hang taw dak aku ni popular. aku rase la..so, please be nice to me..kot2 hang ley jadi menantu mak aku.haha...goli den. den sendiri yang type den sendiri yang goli.

p/s: stalk x semestinya suka. kengkadang nyampah pon den stalk gak orang tue.

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)