Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Monday, April 1, 2013

Apa kene mengena Runningman dengan Izzue Islam?

Assalamualaikum..


 yang belah kiri ni aku cop dulu psl dye klaka..

 

Bila cite pasal runningman teros bersemangat aku nak tulis entry....tolonglahhh lili..dulu kau gak yang kutuk benda bakpo ni?

Haha,,,(aku gelak)

kadang kadang dunia ini tidak adil bagi aku.. Aku paham..aku bukanlah insan terpilih.Tapi aku cuma nak cakap satu je..aku punya hati dan perasaan..TAHU TAK?

JADIK, apesal aku orang yang last tahu runningman ni seronok macam bila ko jatuh cinta dgn izzue islam perasaannya????kenapa?why?why?

"ini tidak adil, tidak adil, tidak adil, tidak adil 200x (lenguh plak nk type).................................bagiku!!!!

terdengar sayup-sayup lagu yuna........

oh kemon' la. aku benci tahu perasaan ini. dulu masa lagu wondergirl yg nobody nobody nobody but u ngetop.setahun lepas tu baru aku dapat merasakan aura lagu tu.Baru aku nak terkinja-kinja ( sebab terlalu eksaited) dengar lagu ni, setepek kene sound dgn membe aku ni.

Aku : "weh, kau penah dgr lagu nobody  yg wondergirl tu x?bapak best dowh"..
Kwn aku : "tolonglah.lagu tu dah lama ok". 

Apa lagi yang boleh digambarkan selain perasaan malu aku ni. Niat di hati tadi nak berlagak bajet akulah ratu segala info terkini..haremmm..

NOW, bila program lelaki berlari ni pemes, choppp pemes di tv, aku lah konon-konon macam reporter dok kepoh satu kampung program ni best dan sekaligus memaksa mak bapak, adik beradik aku tengok skali dgn aku.....dan akhirnya aku sekoq sekoq yg layan program ni..puihhh penat je aku prmosi..baziq ayaq liuq.. 
 Hakikatnya, program ni dah pemes 2-3 tahun yg lepas.Yang aku tengok kat tv tu episod lepas punya...

Sekali lagi aku memalukan diri sendiri..

But, whatever it is...aku memang peberet la cite ni..nak nak plak guest dye sume ex bf aku..LE DONG WOOK, LEE KWANG SOO, IZZUE ISLAM....ehhh, tak tak ni Korea je.Mesia nye blom lagii wa igt...
muahahha..

Jap,jap...aku ni da kemaruk ape dgn Izzue islam ni.Bukankah cinta hati aku hanya utk Jepp?


Well,,,,,,,, semenjak dua menjak ni aku sering terbayangkan muka Izzue ni...apakah ini yang dinamakan JODOH?*blushing...hihihi hye bakal somi :p

ha~~~~~ baru aku teringat....sangat dan dan ok.hekhek , mungkin dyelah yang muncul dalam mimpi aku yang dalam entry lepas ----------> KLIK SINI

 ermm serius,, memang dye.betol.pasti.akur janji. eh??



nilah penyebab wa x tdoq mlm..cayaq cayaq...


p/s: Assalamualaikum Izzue, walaupon awk muda setaun dr saya, tapi saya pasti awklah suami kepada anak anak saya nanti..


fuyoooooooooo.....best x?best x kene tipu?


* runningman wa tak tipu..tu mmg betol keadaan xdpt diselamatkan..wa mmg gile da dgn laki berlari ni...

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)