Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Thursday, April 18, 2013

My true sad story



Assalamualaikum..

Lately ni banyak benda jadi kat aku.Ya Allah. dugaan apakah yang harus aku lalui lagi.Seriously la aku x kuat nak hadapi lagi ujianmu Ya Allah. Hati aku cedera da melimpah limpah dah darah ni. Tinggal lagi nak bengkak dan bernanah je.Over lak metahaphor aku ni.

Why oh why?aku rasa sebab aku banyak dosa.Aku selalu abaikan tanggungjawab aku sebagai hambamu Ya Allah.Aku leka dengan duniawi. Hidup aku x tenteram.Biarlah orang cakap aku jahat.Tapi aku bangga dengan perubahan yang aku alami sejak 2 hari ni. Aku mampu menyempurnakan solat 5 waktu tanpa beri alasan.Dah sekian lama aku x bersujud padamu Ya Allah.Kini, aku mengharapkan kau berilah aku keredhaan dan kebahagiaan mengecapi nikmatmu Ya Allah. Aku tahu aku terlalu banyak dosa padamu Ya Allah, aku mengharapkan kau dapat bagi petunjuk dan hidayahmu padaku.

Aku perlukan ketenangan.Aku perlukan teman bercerita.Aku tak kuat.Ya Allah, dah kenapa aku lemah sangat ni??

To you: I hate it when I have to admit that I miss u.
            I hate it when I have to wait for ur text
            I hate it when I always think about u every 1 sec
            I hate it when U start to steal my heart.Damn!
            I hate it when U said that U love other girl.:"(
            I hate it anything about u!!!!!!

To girls out there who feel the same thing as me, this is for u:









Doa mengatasi kekecewaan

'Yamhullahu ma yasha~k'

-letak tapak tangan pada dahi atau dada kemudian baca ayat berikut. Setelah selesai, genggam tapak tangan kemudian buat isyarat membuang.


No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)