Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Tuesday, April 2, 2013

Tabiat aku yang tak pelik tapi sengal




Assalamualaikum

fuyyooooo..gile kentang aku update 2 entry kau sehari..sori aku memang gile glemer dan suke mencapap..
Plis, i tak hipokrit malahan jujur dan tulus.

Setiap hari aku nak update pasal tabiat aku ni.Tapi mesti lupa.Balik balik aku cite pasal benda mengarut entah ape ape.Tapi jangan risau, aku sekoq sekoq je pon yang baca balik entry aku.Pastu aku gelak syaitan sekoq sekoq.mcm ni muahahhahahhaha...

Ni salah satu contoh kesengalan aku.

Tapi bukan ni yang aku nak cite.Pasal aku yakin tahap kambing yang beriban pon buat yang sama mcm aku.. update pastu baca balik entry depa pastu gelak muahhahahaha.

kan? perangai hampa dalam poket aku la..hakhahkhakha..

Nampak tak contoh kesengalan aku yang kedua.Tak pelik tapi sengal sbb syok sendiri..

Tapi bukan ni gak yang aku nak cite..

Tabiat sekarang yang tiap-tiap hari aku buat  yang mana aku rasa kadang-kadang nak sepak diri sendiri.Sebabnya,  

1. aku suka berangan bila sedang memandu..
2.aku suke cakap sorang sorang + nyanyi sorg2 bile memandu

Tabiat aku yang pertama ni memang mengundang kepada kesesakan lalu lintas.Aku memang kompem kete belakang aku mesti dok maki maki aku bwk kete mcm siput.Aku bukan apa, kadang- kadang tu berangan tu datang sendiri tanpa aku sedari.Aku tak bleh la control..Yang aku musykil tu berangan bangang bangang je. kawen kat pantai la, date bersama Izzue Islam la, nyanyi satu stage dgn kak Siti la...haram ape?heyyyy penah gak aku sepak diri sendiri, tapi aku cover line ah kang kete sebelah igt aku ni membela saka atau jin....takpon depa igt aku mental...puihhhhh tak mau aku..muka hot tp mental lak..EH?


Dan,

Dakwaan kete sebelah aku yang dok beratuq jam sama dgn aku pon akan kompem cakap aku mental bile aku amalkan tabiat aku yang kedua...bercakap sorang sorang pastu nyanyi memekak sorg2 dlm kete.






Kau rasa??? kompemlah Aku akan dicop 'perempuan cun+hot yang sewel'.

ok.Nampak tak tabiat aku lagi satu ni...bajet hot ala nora danish padahal ......ok watthehell?


muahahhahhahaha......ok ni pon tabiat gak...gelak syaitonnnirojim.

Allryte then guys, aku harap kalau la ade sape yang baca ni,kalau la eh...tolong lahh...tolonglah gelak muahahhaha...aku taw aku kelakar..haha..ok just joking..babaiiii :P




No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)