Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Monday, April 22, 2013

random


Assalamualaikum..

Well, arini aku xnak la cite sedih sedih.Penatlah.Penat otak aku.Aku nak jadi positif walaupon aku da lama x dapat tengok runningman.Takpe takpe.cool yaww.Semoga hari hari yang mendatang aku dapat memperoleh kebahagiaan yang aku impikan.ahaks.

Bulan 5 ni je aku kene ulang alik gi Pahang.Banyak urusan pulak kat sana.Mana tahu temui jodoh kat sana ke?muahaha berangan. Sekarang ni aku xnak la admire kat sape sape dah.Bosan lah.Penat pulak tu.Baik aku minat Ji Hyo yang comel tu.Xpon Lee Kwang soo, dah kompem kompem memang aku x kan dapat jumpe apatah lagi bercakap.Kesimpulannya baik berangan waktu nak tido,tu jalan yang terbaik. Bila otak aku da tepu, aku type la benda bangang bangang macam ni.

Masalahnye mata aku da mengantuk.Keje harus diberesin,Macam mana lah keje nak siap weh makcik! Nak baca blog zack zukhairi dye pulak da lama x update..blog sape lagi aku nak godam..bila mood x stabil mcm ni aku rasa mcm nak g bercuti. Alangkah bestnye dpt g korea. Mimpi jelah Lili...ermm, aku nak cari ketenangan la..serious need it. Kalau dpt g Korea perghhh cara beb!! mungkin 20 tahun akan dtg kot...

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)